Tråd:
Bål

Inlägg

@umen

Åhhhhhhhhhhhh......Den passar mig perfekt!:):D(Y) Tack!

@farmoringer

Hittade detta recept hos icakuriren. Tyckte själv det lät gott.

Sommarbål med styrka

Ingredienser 8 port.:

3 dl gin
4 dl flädersaft
8 dl sockerdricka
2 citroner i halva skivor
1 liter isbitar
Så här gör du:
Blanda gin, saft, sockerdricka och citronskivor i en serveringsskål. Tillsätt isbitarna strax före servering.

@umen

I detta stormiga och regnruskiga väder, är det skönt att få drömma sig bort mot sommaren. Så.......finns det någon som har ett gott recept på en sommarbål? Ni får gärna dela med er.:)

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr