Skrivet av Lotten_J den 30 jul 2008
Denna chilichoklad skall man nog inte avnjuta på samma sätt som en hallonchoklad utan tills med ngt "speciellt", som enbart tilltänkt godis är den inte att föredra utan istället tillsammans med ett gott rödvin blev det en smaksensation.....men jag kan förstå reaktionen om man bara äter den som den är....inte något man direkt "mosar" i sig....som jag då brukar göra med viss choklad :o
Ja att chillichokladen inte är något som man groffar i sig förstod jag på en gång när jag tog en liten smakbit av första tryffeln. Det föll varken mig eller sambon i smaken. Däremot köpte vi även choklad med saltlakrits i. Jag fan den helt underbar, men inget som man vräker i sig av. Smaken är mäktig och blir nästan för mycket av bara en pralin. Men mycket god är den.