Tråd:
Dags för en tävling igen…….eller hur?

Inlägg

@disen

Bra förslag MammaIrene (Y)

@mammairene

Precis vad jag menade, man måste väl kunna äta något som är gott o inte smakar sågspån o ändå gå ner i vikt, kul att fler nappade på det!(Y)

@staren

(Y) Låter som en bra tävling det där med "smalrecept"
Gärna nåt som ändå är gott till tusen , men ändå JÄTTE-nyttigt :p(Y):)

@evaldo

Smalmatsrecept, kanske?
Det går alltid hem .(Y)(H)

@lennali

Skrivet av MammaIrene den 21 aug 2008

En liten fundering som jag hade tyckt varit väldigt bra (då jag själv håller på o försöker gå ner i vikt) är att man kunde tävla om det godaste NYTTIGA matreceptet(Y)

En liten hälsokur så här efter semestrarna då det kanske är fler än jag som vill gå ner några kilo men ändå äta något annat än Nutrielett som jag håller på med nu (suck:'()

Bra förslag(Y)

@mammairene

En liten fundering som jag hade tyckt varit väldigt bra (då jag själv håller på o försöker gå ner i vikt) är att man kunde tävla om det godaste NYTTIGA matreceptet(Y)

En liten hälsokur så här efter semestrarna då det kanske är fler än jag som vill gå ner några kilo men ändå äta något annat än Nutrielett som jag håller på med nu (suck:'()

@lennali

Kryssar bara

@lennali

Nu när höstmörkret är här och ute är det regn och rusk :( nu om någonsin behöver vi verkligen piggas upp.

Tycker ni inte att det är dags för en ny recept tävling? Det var länge sen sist.

Lind och gänget har ni tid att fundera ut något eller ska vi komma med förslag?

Tävlingssugen Lena

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr