Nu när höstmörkret är här och ute är det regn och rusk :( nu om någonsin behöver vi verkligen piggas upp.
Tycker ni inte att det är dags för en ny recept tävling? Det var länge sen sist.
Lind och gänget har ni tid att fundera ut något eller ska vi komma med förslag?
Tävlingssugen Lena