Jag tänkte göra foccacia till midsommarbuffén, fylld med fetaost, soltorkade tomater mm. (L)
Vill ju gärna förbereda så man slipper stå o baka när det ska dansas runt stången :)
Då undrar jag om ngn vet om man kan frysa färdig foccacia ( alltså med fyllning o allt)?? Blir det bra då?
Eller kan man frysa degen när den är jäst o klar, sen plutta i fyllningen och grädda strax innan man ska äta? Har läst att många gör det med småfrallor, styckfryser när dom är jästa och sedan gräddar till frukosten..
va tror ni?:o