Jag är en sån som älskar grytor och soppor, man kan ju göra en sådan och ha i en gryta över värmeljus, som en "glögggryta" typ så håller det sig varmt länge.
Servera med bröd, frukt och ostar så kan alla plocka själv.
Vad gillar du för tårta då? Jag älskar marängtårta. såg ett jättebra recept här för ett tag sen: http://www.matklubben.se/matklubben/husmusen88/kokbok/?id=4970803&recipeid=87742&offset=3
Frukttårta är ett annat alternativ, enkel sockerkaka man delar i tre delar, jag brukar ha vaniljkräm i ett lager och jordgubbssylt/bananer/choklad i det andra lagret.
Smetar på grädde på sidorna och toppen och lägger ut frukt som jordgubbar, kiwi, banan, physalis, blåbär, hallon eller vad nu har hemma. River vit choklad över alltihop sedan.