Hej! Jag tänkte testa att göra gröt av nånting från graham och tänkte fråga om grahamsMJÖLSgröt smakar likadant som grahamsGRYNSgröt? Konsistens och tillagning spelar ingen roll, tänkte bara koll om det spelar någon roll SMAKMÄSSIGT beroende på om man väljer mjölet eller grynen? :)