min mamma brukar mosa banan med grädde o ha mellan i gräddtårta. det är faktiskt gott(!) det passar ihop men de mesta andra bär o frukt o marsan förståss.
om du inte prövat göra egen vaniljkräm av vaniljstång så gör det! inte så omständigt som man tror o det blir super-supergott. går inte att jämföra med t ex pulvermarsan.:)