Tråd:
vermicelli

Inlägg

@mickes_fru

tackar så hemsk mkt. ska bege mig till ica och kolla efter om det finns här på min ica!

@wildlife

Googlade lite på ämnet och glasnudlar är tydligen gjorda av mungbönsmjöl medans Vermicelli är gjort av durumvetemjöl...
Men om Vermicelli är detsamma som Capelli D'Angelo (Änglahår), så vet jag att det finns på Willys iaf... har själv köpt den sorten... :)

@cawn

Vermicelli är det samma som glasnudlar.Finns i hyllan för utländsk mat,tex Blue Dragonsortimentet.

@frucaos

Goa gamla Sverige - kan slå vad om att man skulle få leta med ljus och lykta här i Norge!

@mistys

Willys och Ica har. På pasta avd har jag hittat det!

@popik

Vermicelli är pasta ungefär som spagetti men mycket tunnare, går utmärkt att ersätta med nudlar. men jag tror nog att ica ska ha det i sortimentet.

@bumbis

Vad är det för något?

@mickes_fru

var kan jag köpa detta i skåne?
kanske tom finns på ica. jag har inte en susning!
någon som kan hjälpa mig?
tack!

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr