Mina barn med respektive är vegeterianer. Vi andra äter vanligt. Mina stående inslag är:
Broccoligratäng med ostsås och flagad mandel
Ostgratinerade crepes med sparrisstuvning
Vegetarisk senapssill
Senapsgriljerad qournfile
Kikärtsfylld gratinerad paprika
Qourn coctailkorv ( färdigköpta)
Vegetariska köttbullar ( färdigköpta)
Rödbetssalla ( färdigköpt)
Sallad på matvete,stekta sockerärtor, coctailtomater och dressing
Samt något nytt påhitt få se vad det blir i år.
Tycker det är viktigt att det finns ett rejält utbud även för vegetarianerna så julbordet blir en härlig
upplevelse. (L)