Hallonsmoothie
Jättegod och svalkande. Passar perfekt en varm sommardag.
Jättegod och svalkande. Passar perfekt en varm sommardag.
Jätteenkel att göra, och helt ok god!
Hittade detta recept i Aftonbladets bilaga Wellness
en otroligt god paj, bakar den själv väldigt ofta
Ljuvlig och smakar som den är köpt på maxibageriet, går också att göra med browniebotten.
Jag skulle vilja kalla dessa vuxna chokladbollar. Riktigt goda hemmagjorda chokladtryffel med en intensiv och god hallonsås. Mer än så behövs inte sägas, helt…
Supergott!