kollade lite och vist alla P2 är blanka
inne på Lilljeppes sida
http://www.matklubben.se/matklubben/Lilljeppe/recept/?offset=17
kanman se bilden och texten men klickar jag på receptet så är de BLANKT
andra recept på den sidan går att läsa
Jo då kan jag förstå att recepten försvinner. Men receptet var juh ditsatt nyligen. För när jag tittade på nya recept så låg det inne som trea just då.
Jag har försökt lägga in receptet på P2 flera gånger och allt ser bra ut men sen när man ska ta fram receptet så finns det inte. Det är ett tag sedan och jag har inte försökt igen, allt verkar bara så mysko. Jag provade att skriva in ett annat recept och det gick hur bra som helst????
Du kan kanske skriva receptet på P2 på den här sidan
det skulle vara roligt att se vad det innehåller
jag har också försökt 2 gånger att få fram det men det har inte gått
Jag har försökt lägga in receptet på P2 flera gånger och allt ser bra ut men sen när man ska ta fram receptet så finns det inte. Det är ett tag sedan och jag har inte försökt igen, allt verkar bara så mysko. Jag provade att skriva in ett annat recept och det gick hur bra som helst????
Är det möjligen en bugg i systemet eller händer det bara mig. Kollade runt på dom nya recepten och klickade mig in på vissa av dom som var intressanta. Allt gick bra. Men när jag ska klicka in mig på receptet "p2" har för mig att det är en drink. Då står det bara "sökningen gav inga träffar" sen är det helt blankt. Vad har hänt??? Prövade idag igen och det blir likadant. Alla andra recept fungerar perfekt