Tråd:
Era bästa röror!!

Inlägg

@majamia

(recept]21626[/recept]

@urkraft

Röror är enligt mej en underskattad konst, en kall röra eller sås går att ha till det mesta. De går att varijera i oändlighet!!
(Y)
såå... nu vill jag gärna höra om era favoritsmaker!

Dela med er av rörornas ädla konst :)

Plur

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr