(recept]21626[/recept]
Röror är enligt mej en underskattad konst, en kall röra eller sås går att ha till det mesta. De går att varijera i oändlighet!! (Y) såå... nu vill jag gärna höra om era favoritsmaker!
Dela med er av rörornas ädla konst :)
Plur