Fast om du vispar först och fryser sen går det förvånansvärt bra! Eller om du har i lite socker innan du vispar - det hjälper. Fast kanske bara till vardags ...
Funkar inget bra att vispa den eftersom den blir väldigt grynig i konsistensen... Men till matlagning funkar den lika bra efter ett besök i frysen... :)
Hej, tänkte høra om det är nån som vet om grädden får samma konsistens om man fryser den, och om man kan vispa den efter frysen. Ska øver till Sverige idag och det hade varit bra att veta eftersom grädde är mycket billigare där. Mvh Therese