När jag googlade hittade jag inte så jättemycket kring dom (och inte det du Rosatalo hittade bevisligen) så därför "slog jag till". Jag fastnade för början på denna tråd, där Elin från Onlinegrossistens kundservice svarade på 53 minuter. Ska kan kanske börja ana att det var Onlinegrossisten som skapade denna första dialog?
Nu behöver jag inga Top-Of-The-Line-knivar utan jag behöver knivar som funkar en tid (och som man förhoppningsvis kan slipa upp en tid till) helt enkelt. Och just då dom jag sedan länge betalt för.. :-D
Eftersom Matklubben.se känns som en legitim sida så antog jag att deras annonsörer skulle inneha nån slags trovärdighet. Om inte i kvalitén så åtminstone i kundbemötandet och logistiken. Att deras kunder åtminstone fick de produkter som beställts. Eller fick svar på mail kring varför produkterna inte anländer i nån slags rimlig tid. 9 dar nu utan nån som helst respons...
Och om Onlinegrossisten skiter i enskilda kunder, så borde dom väl ändå ana att det inte är så bra för deras rykte när trådar som denna florerar på en hemsida för matintresserade??
Följetongen fortsätter...