Hade tänkt baka Chocolate chip cookies... men iom att minnet är bra men kort så blev ju chokladen i butiken förstås.
Istället fick det bli bondkakor med solrosfrön, kanel och sirap... Så där lite lätt tillagade på en höft.
Imorgon ska det bakas Kärnmjölkslimpor (fast med surmjölk) alá Receptklubben Mästerkocken #27, så otroligt goda som nygräddade med smör. mmmm...