Jag har tidigare berättat att jag är kass på bakning. Jag fyllde år igår och ska bjuda på fika imorgon och då ska jag göra cheesecake för första gången i mitt liv. (fyllde bara 61).
Det är iofs ingen bakning eftersom den inte ska gräddas utan frysas.
I vilket fall som helst ska det bli en kaka, så håll tummarna är ni snälla!
4965443
Och som vanligt är det som ett lotteri när jag ska infoga ett recept, ibland funkar det och ibland inte.
Fryst cheesecake heter receptet om nån är intresserad.