Tråd:
Vad bakade du för gott senast?

Inlägg

@pihal

jag hade lite keso över så idag bakade jag kesofrallor, jättegoda

Kesobullar

@sikaal

Jag hade en "slatt" filmjölk kvar från jobbet, så det blev
3 st Lillans limpor, för en gångs skull enligt recept (fast mindre farin).
Dessutom Krispiga kardemumma och ingefärsskorpor som nu står på tork.

@jas65

Bakade Germans frallor med mina brorsdöttrar.

@lena4

En äppelkaka som ska va till imorron när svärfar kommer på lördagsfika som vanligt.
Sen har jag provat baka chokladfondant på lchf vis. Bytte ut socker och mjöl, få se hur det blev.

@josses

Skrivet av sim2fil den 4 nov 2011

Pepparkaksmuffins, äntligen kan julbaket småstarta!!! :))

(Y)

@sim2fil

Pepparkaksmuffins, äntligen kan julbaket småstarta!!! :))

@jessicasomfan

Jag bakade Chokladbollar, Finns det seriöst nått godare? :D

@kakan1986

Jag bakade tigerkaka när vi fick oväntat besök häromdagen, den blev supergod! Det var så längesedan jag bakade det så hade glömt bort hur gott det är :)

@lena4

En variant av dessa, jag har ägg i mitt recept.
Knäckebröd – LCHF
Och
LCHF chokladbollar

@kekke46

Idag blev det drömmar och det här möra kakorna

Elin kakor

@rivethead

Sist jag bakade blev det drömmar och röda/gröna muffins, färgade för att passa pojkvännens favorithockeylag.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr