Jag hade en "slatt" filmjölk kvar från jobbet, så det blev
3 st Lillans limpor, för en gångs skull enligt recept (fast mindre farin).
Dessutom Krispiga kardemumma och ingefärsskorpor som nu står på tork.
En äppelkaka som ska va till imorron när svärfar kommer på lördagsfika som vanligt.
Sen har jag provat baka chokladfondant på lchf vis. Bytte ut socker och mjöl, få se hur det blev.
Jag bakade tigerkaka när vi fick oväntat besök häromdagen, den blev supergod! Det var så längesedan jag bakade det så hade glömt bort hur gott det är :)