Tråd:
Vad bakade du för gott senast?

Inlägg

@ubo5011

Håller på med skållat surdegsbröd, eget recept och surdeg. I kylen ligger det bondkakor klara för gräddning och stora kitteln är framme för att koka fransk chokladkola, mums bara choklad, grädde, honung och glykos. :)

@bitten56

Kladdkaka förstås.

@mankwu

Jag bakade muffins med glasyr på, chokladsmak :)

@josses

Blev en kladdkaka idag också, fick kaffefrämmande p förmiddagen så då snodde jag ihop en kladdis som fika.

@mini08

Nu i helgen har jag bakat butterkaka för första gången. Blev otroligt gott! Nästa gång ska jag nog fylla bullarna med lite mandelmassa också!
Saffransbutterkaka

@kakan1986

Skrivet av kekke46 den 6 nov 2011

Bakade den här idag så kladdig och god, får stå i kylen över natten {eat}

[recept]99623[/recept]

Åh så gott det lät, den ska bakas idag på kladdkakans dag!!!

@cassiopeya

Drömmar och så dessa

Vita chokladbollar
mycket uppskattade :p

Bondkakor
mums!

Tant Carins brysselkex
härliga kakor som riktigt smälter i munnen...(L)

@josses

Här tjuvstartade vi Kladdkakans Dag men att dottern och hennes pojkvän
bakade en kladdis till efterrätt idag. (L)
Tyvärr hade vi ingen grädde så den fick bli "naturell" och en kopp kaffe till.(Y)

@lena4

Cheesecake som vi har haft som efterrätt .

@kekke46

Bakade den här idag så kladdig och god, får stå i kylen över natten {eat}

Kladdkaka med smak av kaffe

@mosternettan

Har en chokladkaka i ugnen! Ska bli gott till eftermiddagskaffet.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr