Hej!
Kollade in dina alternativ och mitt första svar blev Braun! Detta enbart för att jag har en Braun och den funkar hur fint som helst, använder matberedardelen mest hela tiden och är helnöjd!
Men velpotta som jag är, tycker jag att Kenwoods verkar stadigare på något vis? För mej hade nog frågan varit om skillnaderna apparaterna emellan är värd den stora prisskillnaden, och hade troligen hamnat på Braun i slutändan.
Ha det så kul med ditt nya inköp!