Mitt tips blir att ha lite sesamolja som smaksättare, det blir gott, Färsk riven ingefära, vitlök brukar vara andra goda smaker. Ketjap manis är en god soja, just till detta.
Skär grönsakerna på ett snyggt sätt, börja med de hårdaste och woka sen allteftersom. Det är gott om grönsakerna är al dente, spänstiga när du är klar.
Lycka till på fredag jag håller tummarna för dig.// imse(Y)