Ostfylld kycklingfilé med bacon
Enkelt att göra, sköter sig själv och smakar riktigt gott med både vin och vatten till.
Enkelt att göra, sköter sig själv och smakar riktigt gott med både vin och vatten till.
Klassisk husmansrätt med inlagda rödbetor, stekt ägg och HP sås…alltid lika gott och intressant!