Skrivet av BirkThaMan den 8 feb 2009
Åh, det finns så många fyllningar nu för tiden. En favorit är ju den gamla hederliga bajsröran, som jag åt mycket ofta som ung. En annan gammal klassiker är räkor doppade i bajs. Med lite isbergssallad, självfallet :)
DU BEHÖVER INTE SITTA OCH SKRIVA I TRÅDARNA DÅ DU INTE KAN KOMMA MED DET SOM ÄR ÄTBART!!!!!!!