Jag tänkte liksom att du kan köpa bakeoff grejer med vaniljkräm i , eller?
Men då kanske det är säkrare att baka grejerna o fyll amed vaniljkrämen o sen frysa...
Tack! mamma föreslog också paj, det låter gott...
Jag vet inte om den går att frysa in faktiskt, har funderat på det också. Någon här som vet kanske? ¨Den består av äggulor, mjölk, smör, socker, vanilj och maizena.
Jag har gjort en sats av Leila Lindholms goda vaniljkräm för första gången, den blev väldigt god. Jag bakade vaniljbullar och använde en del, men det blev en del kräm över som jag inte vet vad jag ska använda till... Har ni några tips?
Tack på förhand!