Testing två, tre
Så HIMLA bra, det var efterlängtat, ett stort tack.
Säger som alla andra (L)(L)(L):p:p:p TACK
(L)JÄTTE! bra(Y)(Y)
Det blir bara bättre och bättre dag för dag, tack Matklubben (Y)
men oj vad praktiskt!(L):D
men HUR gör man då????? jätte bra med den funktionen... :o:)testar...
Kanon (Y) Tvungen att prova. Tack Matklubben :D
Det här låter ju jättebra...(Y)
Kanonbra (Y)(Y)(Y) Slipper man reta sig på att man missade eller fick till en bokstav för mycket. (Y)(Y)
Gud så bra! (Y)(Y) Detta har vi (jag) längtat efter (Y) Ska testa här nu då.... Strålande! Dagens applåd till Lind(Y) Tack(L)
Tack för det. Det kommer att underlätta.:)(Y)
BRA!!!!!!!! (Y) Jag har precis testat, det funkar utmärkt.
(dock kom inte tid o datum upp, så jag var tvungen att testa en gång till)