Tråd:
Redigera inlägg

Inlägg

@queenie

Testing två, tre

Så HIMLA bra, det var efterlängtat, ett stort tack.

@tillberga

Säger som alla andra (L)(L)(L):p:p:p
TACK

@don_pedro

(L)JÄTTE! bra(Y)(Y)

@lennali

Det blir bara bättre och bättre dag för dag, tack Matklubben (Y)

@monac

men oj vad praktiskt!(L):D

@monac

men HUR gör man då?????
jätte bra med den funktionen...
:o:)testar...

@glitterfia

Kanon (Y)
Tvungen att prova. Tack Matklubben :D

@farmoringer

Det här låter ju jättebra...(Y)

@newdown

Kanonbra (Y)(Y)(Y)
Slipper man reta sig på att man missade eller fick till en bokstav för mycket.
(Y)(Y)

@smulpajen

Gud så bra! (Y)(Y) Detta har vi (jag) längtat efter (Y) Ska testa här nu då.... Strålande! Dagens applåd till Lind(Y) Tack(L)

@zonale

Tack för det. Det kommer att underlätta.:)(Y)

@festmaten

BRA!!!!!!!! (Y)
Jag har precis testat, det funkar utmärkt.

(dock kom inte tid o datum upp, så jag var tvungen att testa en gång till)

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr