Tack så mycket för alla svar :) (Y)
Alla verkade goda, så får nog prova en hel del av dem :)
Jag vet man kunde söka, men ville ha något recept som jag vet folk har provat och gillar (H)
Hej!
Tonfisk med majonäs och strimmlad purjolök.enkelt och gott.
Varma mackor på smma sätt men med ost förstås.Känns "matigt" om man vill ha nåt enkelt.
Mvh Ingan(Y)