Tråd:
Vad är godast med krusbär?

Inlägg

@anluk

Krusbärskräm tycker jag är gott.

@the_mama97mia

Jag skulle göra marmelad eller sylt! Har inga egna recept på det, men tror det finns massor att söka.

@123linnea

Jag vet inte vad jag ska göra med mina mogna krusbär. Vad är egentligen godast att göra med dessa bär? Har ni tips? Helst inte bakverk...

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr