Krusbärskräm tycker jag är gott.
Jag skulle göra marmelad eller sylt! Har inga egna recept på det, men tror det finns massor att söka.
Jag vet inte vad jag ska göra med mina mogna krusbär. Vad är egentligen godast att göra med dessa bär? Har ni tips? Helst inte bakverk...