Tråd:
Vad bakade du för gott senast?

Inlägg

@cassiopeya

Mördegskakor med 21 olika fyllningar

Har precis gjort dessa med hemmagjort äppelgelé på hälften, och hemmagjord björnbärssylt på resten, mums (L)

@mor66

Sist bakade jag 3 rulltårtor och drömmar till svärmors födelsedag

@ninnim

Sist bakade jag tre enkla vanliga luftiga supergoda sockerkakor ;) Måste vara flera år sedan jag gjorde det sist.

@the_mama97mia

En plåt med muffins med massor av äpplen i - simpelt, men gott.

@pleta

Chokladtårta med lager av mintchoklad och päron. På resterna gjorde jag cake balls som doppades i choklad.

Jag har dock fortfarande en hel skål med päronmousse samt nästan en hel liter ovispad grädde. Några förslag?

@sadiashah

chokladdrömmar, mums!

@lazzekock

{worship}

@sivan52

idag har jag bakat detta otroligt lätta och goda matbröd

rekommenderas varmt !!

http://www.matklubben.se/recept/latmajas_limpa_44919.html

@littlejohn

Två olika äppelkakor och lite nyttigare blev det med rågbullar oxå.

@lena4

Födelsedag på gång så det har blivit tre sorters kakor idag.
Kokosdrömmar
Kolakakor
Finska pinnar

@kgd

Skrivet av alindalinda den 9 okt 2011

en klassisk smulpaj med svenska äpplen! smarrade med vaniljsås till!

Precis det här faktiskt.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr