Ett surdegsbröd med linfrö o solroskärnor i, pumpakärnor på. Det blev jättegott, men jag får ALDRIG till de där stora fina luftbubblorna/hålen inuti bröden...
Har precis bakat en cheesecake (Nigella´s). Jag har inte smakat den än,den ska stå till sig till imorgon. Hoppas den är god. Den som väntar på något gott,får ju alltid vänta för länge.
Vi köpte en rolig bok om Cupcakes och där fanns väldigt kreativa småkakor också.
Senast gjorde vi Chokladbomber!!!
Enligt receptet skulle det bli 280 småkakor men det lyckades vi inte uppnå.
Det blev ca 100 stycken ändå...
Fyllda med hackat skumgodis, rullade i kokos. Smarriga!!!
(receptet kommer... kanske... )
Bakade dess igår och det blir en ny favorit till fikat, och det behövs! Man kan bli väldigt trött på att göra samma småkakor....
Enkla var dom också {giggle}