Bakade supergoda äppelmuffins med smultopping, receptet fanns här nånstans :) mina äppelbakverk brukar aldrig bli goda annars men denna gång blev det superlyckat, hihi!
Jag bakade min mos/äpple/nöttoscakaka:) Jättegod och annorlunda mot vanliga äppelkakor.
imorgon blir det en vit kladdkaka och på fredag blir det muffins med äpple/kanel marmelad:)