Igår gjorde jag denna enkla men dock så himmelska kladdkaka Marias Kladdkaka
men jag bytte ut mörka blockchokladen mot mintblockchoklad.
Det blev åxå gott(Y)
Bakade hallongrottor, gör det väldigt sällan men när jag väl gör det så kommer man på hur enkelt det är!! Tänkte baka dom snart igen men då med marsan istället för potatismjöl, så man får se skillnaden!
Plockade lite trädgårdshallon här hemma på tomten och sedan bakade dottern hallonmuffins.
som vi ska ha imorgon när vi tänkte göra en utflykt på Moälven med en flotte
med Stockholmsfrämmande som kom hit igår.
Nu är det ett tag sedan jag bakade men när vi var hos släkten i Österrike på semester förrförra veckan gjorde jag bananmuffins av några gamla bananer vi hade kvar i packningen hemifrån gamls Sverige. Hade inget recept så det blev lite på måfå men de fick godkänt av alla.