Tråd:
Vad bakade du för gott senast?

Inlägg

@scorpion68

Senast jag bakade blev det rabarberkaka (2 st) för att ha i frysen för oväntade besök...

@styret_e

Senast jag bakade blev det ett skållat rågbröd som är långjäst, riktigt gott.

@sim2fil

Kalle-Anka-kaka till barnens stora förtjusning :)

@vixenmaria

Jag bakade jordgubbskaka med mascarponeost. Se recept här på MK i min profil! (Y)

@katbeghan

Jordgubbspaj! Med vaniljkräm och hasselnötbotten.(Y)

@majamia

Sockerkaka

@lena4

GI limpa blev det idag.

@moork

Rabarberzabaglione med jordgubbar....
http://morkomat.blogspot.com

@ingja17

Bakade schweizernötchokladtårta nu i helgen- Mycket gott men kanske inte så nyttigt.{messed}

@ingja17

Bakade schweizernötchokladtårta nu i helgen- Mycket gott men kanske inte så nyttigt.{messed}

@cassiopeya

Igår kväll satte jag ett par bröddegar, som fick kalljäsa, så vi fick nybakt bröd till frukosten i morse, mycket smarrigt :p

@grashoppan75

Bakade jordgubbstårta i midsommarhelgen.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr