Senast jag bakade blev det rabarberkaka (2 st) för att ha i frysen för oväntade besök...
Senast jag bakade blev det ett skållat rågbröd som är långjäst, riktigt gott.
Kalle-Anka-kaka till barnens stora förtjusning :)
Jag bakade jordgubbskaka med mascarponeost. Se recept här på MK i min profil! (Y)
Jordgubbspaj! Med vaniljkräm och hasselnötbotten.(Y)
Sockerkaka
GI limpa blev det idag.
Rabarberzabaglione med jordgubbar.... http://morkomat.blogspot.com
Bakade schweizernötchokladtårta nu i helgen- Mycket gott men kanske inte så nyttigt.{messed}
Igår kväll satte jag ett par bröddegar, som fick kalljäsa, så vi fick nybakt bröd till frukosten i morse, mycket smarrigt :p
Bakade jordgubbstårta i midsommarhelgen.