Tråd:
Vad bakade du för gott senast?

Inlägg

@lisa35

Sista plåten med dessa goda bullarna står i ugnen nu :)
Kardemummabullar med vaniljkrämsfyllning

@blekegreven

Det blir mycket mackor för mig såhärårs och då blir det 'ett gott bröd i veckan'. Sist blev det långjäst grahamsbröd med mycket kummin och havssalt. Nu står två råglimpor och jäser i kylen.

@cilla71a

Jag gjorde maränger idag.

@boz1965

Jag bakade digestivekex igår och det blev mycket lyckat måste jag säga.

Digestivekex

@rebecka174

JAG BAKADE IDAG MATMUFFIN S MKT GOTT.. MED SKINKA OCH OST OCH TOMAT I

@cassiopeya

Rabarber och jordgubbspaj med vaniljsås, ett måste i sommartid ;)

@dintan

Vaniljbullar med mycket fyllning och mycket pärlsocker enligt önskemål från sambon...

@brii

jösses, vad duktiga ni är!
här är det över 30° just nu (Gardasjön) så det är svettigt att baka :-)
det ända jag gör är hembakat bröd som detta
semolina bröd
http://www.briggishome.com/2010/05/90th-tablescape-thursday-vegetable-and.html

@sim2fil

Kolakakor, hallongrottor och vinbärskaka, ska avnjutas på dagens utflykt :))

@tulipan

Två GIGANTISK stora smörgåstårtor som ni kan hitta här: http://tulipansbakverk.blogspot.com/2011/07/smorgastartor-till-johannas.html

@safir74

Rabarberpaj bakde jag senast som jag serverade hemgjord gammeldags vaniljglass....uunderbart gott {drool}

@jullan1996

Senast jag bakade blev det spanska churros:

Churros

(Y)

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr