Det blir mycket mackor för mig såhärårs och då blir det 'ett gott bröd i veckan'. Sist blev det långjäst grahamsbröd med mycket kummin och havssalt. Nu står två råglimpor och jäser i kylen.
jösses, vad duktiga ni är!
här är det över 30° just nu (Gardasjön) så det är svettigt att baka :-)
det ända jag gör är hembakat bröd som detta
semolina bröd
http://www.briggishome.com/2010/05/90th-tablescape-thursday-vegetable-and.html