jag bakade en ny sorts kladdkaka igår, med krämig glasyr. Hade tänkt ta med den till stugan i helgen men sen kom min dotter och skulle gå hem tioll en kompis o grilla så då fick dom med sig kakan. Den var uppskattad. Det värsta är att jag nu inte hittar det recept jag följde... :(