Det senaste jag bakade var Pizza...
Men igår meckade man ihop en urgod midsommartårta...
Kan inte skryta alls med egengjord botten, äkta färdigköpt, men fyllningen....
Vaniljvisp, frusna (fast tinade) egenplockade skogshallon.... Och ovanpå grädde o jordgubbar.
Mycket vackert och mycket gott....
Smaskens till sista slicken, eller hur var det?