Dessa tre är mina favoriter.
Jag brukar köpa en stor Rasker för att ha till varma smörgåsar. Detta bröd är ju inget vitt bröd utan lite grövre som jag tycker om.
1.Bröd ,smör , rökt skinka, lite senap, tomatskivor och några skivor stark ost.
2 Bröd , smör, rökt skinka, lite senap,ananasskiva och några skivor stark ost.
3. Bröd,smör,rökt skinka,champinjonstuvning och lite riven ost.