Jag är lite nyfiken på vilken krydda folk uppskattar mest? Och då menar jag förutom salt och peppar som väl måste utgöra grunden i kryddning... (H) Så tala om vilken krydda/ört/smaksättare som är viktigast för just dig... :p
Min egen absoluta favorit är vitlök... (Y) ...den skulle jag inte vilja vara utan... usch, vilka tråkiga grytor det skulle bli! :D