Efterrätt

@grondola

Plommon i sockerlag

Nåt som jag minns med saknad och nostalgi. Har man mycket plommon kan man med fördel frysa detta. Då mörknar inte heller plommonen som…

@mmhmm

Änglamat

Supergott och enkelt recept på en både vardaglig och festlig efterrätt.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr