Skulle vilja laga lite mer husmanskost men behöver tips o ideér på sådan mat. Det går såklart att söka på husmanskost, men jag är rätt ovan vid sådan mat så jag skulle vilja veta vad ni tycker är riktigt gott. Jag vet inte om allt räknas som husmanskost, men jag tänker mig typ raggmunk, fläskpannkaka, lapskojs och sådant.
Nån som har några goda tips?