Skrivet av sussie755 den 7 sep 2008
[quote]Skrivet av MatAnders den 7 sep 2008
[quote]Skrivet av sussie755 den 7 sep 2008
Ja jag har sökt lite på det och sett det. Trodde det var väldigt knepigt och tog lång tid, men det verkar ju bra om man kan göra så. Har iofs inte ätit lapskojs på säkert 15 år, men det ska bli spännande o göra någon dag!
Det va samma här men förra året så började jag göra men jag kokar rimmat fläsklägg, men testa med saltabiten och 1/2 msk mald kryddpeppar och lite riven rå lök och blanda ner i moset.[/quote]
Har du något recept på det på din sida? Eller är det bara såhär enkelt som du skrev nu?[/quote]
Japp jag har ett recept fast det är ju på fläsklägg men gör likadant men kör på saltabiten om du inte har tid att koka.
Lycka till
Anders