Jag har testat att tillaga lax i micron. Snabbt och riktigt gott! Hade en bit frusen lax som jag hade på lite citronpeppar och micrade några minuter. Hade kokt ris och smaksatt creme fraiche till.
Det finns en hel del recept på micromat... har sett hela kokböcker. Bl.a. en chokladkaka som vad jag minns också var god... men det var länge sen så jag har inga recept nu. Tyvärr. Lycka till!
:)