Bakade denna nu i veckan, provbak inför fikat på sambons jobb {eat} Mkt bra recept, lätt att följa & ugnstiden stämde perfekt. Sambon tyckte den var god men jag hade svårt för romsmaken som jag tyckte övertog hela smaken på kakan, ville känt lite saffranssmak med {disapointed} Men vi kommer att baka den till hans jobb & se vad alla gubbar tycker :)
http://www.matklubben.se/recept/otroligt_god_saffranskaka_49487.html