En äppelkaka igår.
Gjorde också en sats med "vanliga frallor" men ... de blev inte vackra, goda - visst! Men inte så där runda släta och fina o frasiga.
Jag ska fortsätta träna på det, minns att det fanns ngt recept här på MK på de ultimata småfrallorna, ska leta upp det o testa. Sällan jag bakar vitt bröd men ibland blir man sugen på det till en god soppa till exempel.