Bakade min egen version av kolakakor imorse (vaknade alltför tidigt...) och bjöd klassen... Farligt goda...{curl-lip}
http://www.matklubben.se/recept/vaeldigt_mycket_kola-kakor_101002.html
Blev återigen bakasugen på jobbet så jag gjorde min egen variant av dessa två, Rulltårta med hallongrädde med blåbärsgrädde istället för hallon Drömrulltårta med banangrädde istället för krämfyllningen.
Återigen en äpplepaj...börjar nästan tröttna på det nu :S
Idag har jag bakat Silviakaka, kokostoppar och kladdmuffins {eat}
Havreflarn, kokostoppar och chokladbollar :p
Bakade hönökakor och brytbröd med äpple i helgen. Hönökakorna blev bra, men brytbrödet vart inte gott. Hönökaka
2 plåtar med äppelmuffins, skickade med ett lass till Skate-ladan här, en del ungdomar kansk ville ha...
Spröda knäckebröd lchf Och en gi-limpa
Hade tre citroner hemma som jag ville göra något av. Mycket goda
Citronmuffins med vallmofrö
Igår bakade jag hamburgerbröd som verkilgen blev otroligt bra.
Hamburgerbröd, mina favoriter
Mors äppelkaka...