Fick ett tokryck igår kväll runt halv nio, snodde ihop Snabba limpor
var färdig strax efter tio och när dottern med ett gäng vänner ramlade in här strax efter
hördes flera "Åh, vad det luktar gott"!(Y)
Så där for nästan en hel limpa för då var de helt plötsligt superhungriga på te och en macka:)
Jag bakade ytterligare ett sådant där supergott lökbröd nu över natten. Blev present till föräldrarna när jag var där på besök förut. Mycket roligare än en blomma.