Bakar lökbröd på expriment just nu, står i kylen för att bakas ut imorgonbitti. Och så några råg-russinbullar för att ha ett säkert kort också. Mmm, längtar.
(Har nu skurit upp och smakat på brödet. Herre så gott det var. Rekomenderar jag Alla att prova. Sött, mustigt, segt och saftigt med helt underbar gyllene seg-frasig skorpa) (Y)