Skrivet av mama97mia den 24 aug 2011
Här blev det äpplekaka på en höft, inget recept - körde på fyra smååå ägg o basic sockerkaksstuk.
Mkt äpplen i, de hade legat skivade i en påse med socker o kanel på - som marinerade nästan!
Det blev jättegott, så nu måste jag ut o palla mera äpplen! haha....
(Y)