Jordgubbspaj med havregryn
Jordgubbar är bara så gott, även i en paj.
Jordgubbar är bara så gott, även i en paj.
Väldigt gott
Finns det något som slår en smarrig äppelkaka med vaniljsås? Gott är det i alla fall!
Eftersom jag älskar både kyckling o bacon så är detta en riktig fullträff, för mig iaf 🙂 Hoppas Du gillar den.
Väldigt god!
Choklad och apelsin tillsammans, så gott.
Något för choklad och nötälskaren!
Gott-Gotti-Gott-Gott för alla kaklystna 🙂
Ännu en mumsig ”långpannekaka”
Kladdiga och smarriga! Det behövs ingen bättre presentation 🙂
Underbart god!
Syrligt & väldigt gott 🙂