Korvgryta med bacon och sweet chili
Riktigt mumsig korvgyta som jag blandade ihop , för den som gillar lite hetare smak
Riktigt mumsig korvgyta som jag blandade ihop , för den som gillar lite hetare smak
Jättegod kyckling som min bästa väninna bjöd på. Har gjort den minst en gång i veckan sen dess.
God fläskfilé som jag brukar bjuda på. Den går alltid hem.
Gör ett gäng o sätt in i frysen till dom oväntade besöken:) Jättegoda och lätta att göra!
Jättegod och billig köttfärsås.
Så god att äta i vinterkylan:) jätte lätt att göra.
En rätt som mamma lärde mig när jag var liten,så god!!