Skrivet av Marksten den 15 mar 2010
Men herregud...vi är 350 000 medlemmar. Var är alla. Alla kan inte bidra med 100:- med 20 spänn eller nåt.
Tänk om alla kunde skänka 1 krona!!!!!Klart att Monica ska vara med snart igen. Tack till Mia och Boz som verkligen bryr sig.
Tacka Mia, det var hon som som drog igång det. Jag bara hakade på. :)