Tråd:
Hjälp önskas till matklubbare som saknar sin chatt och internet

Inlägg

@boz1965

Skrivet av Marksten den 15 mar 2010

Men herregud...vi är 350 000 medlemmar. Var är alla. Alla kan inte bidra med 100:- med 20 spänn eller nåt.
Tänk om alla kunde skänka 1 krona!!!!!

Klart att Monica ska vara med snart igen. Tack till Mia och Boz som verkligen bryr sig.

Tacka Mia, det var hon som som drog igång det. Jag bara hakade på. :)

@marksten

Men herregud...vi är 350 000 medlemmar. Var är alla. Alla kan inte bidra med 100:- med 20 spänn eller nåt.
Tänk om alla kunde skänka 1 krona!!!!!

Klart att Monica ska vara med snart igen. Tack till Mia och Boz som verkligen bryr sig.

@the_mama97mia

Ni är bara för underbara
jag mailar detta till christoffer på MK
så ska vi se att snart får monica en ny dator o därmed kontakt med cyberspace
jag har saknat henne

@boz1965

Skrivet av danniella den 15 mar 2010

Jag vet knappt vad det handlar om, kom nyss från affären. Men det verkar vara för en god sak så jag kan ge 100:-
Om det är till glädje och inte för lite.

Klart att det inte är för lite. ALLA bidrag räknas. Och ALLA bidrag är till STOR glädje. :)

@mattant41

Ingen aning om vem hon är men en hundralapp kan jag ändå avvara.

Alltså 100:- härifrån.

@the_mama97mia

Skrivet av jimboz den 15 mar 2010

Detta är en unik sajt med unika människor ....Härligt med gemenskap som inte bara rör mat utan också humanitära egenskaper...

Jag missade hur insättningen skulle gå till....

Du är en härlig medmänniska mama97mia :)

tack snällt sagt,
jag vet inte själv jhu rvi exakt gör, men det är bra om man liksom anmäler intresse som folk gjort -
typ jagt vill ge x kr
vi har inte fundrat ut hur vi ska göra rent konkret, det kan bli så att jag får lägga ut själv o alla får betal till mig sen
självklart mot kvitto

@jimboz

Detta är en unik sajt med unika människor ....Härligt med gemenskap som inte bara rör mat utan också humanitära egenskaper...

Jag missade hur insättningen skulle gå till....

Du är en härlig medmänniska mama97mia :)

@lena_61

Gud så duktiga och snälla alla är. Har varit i kontakt med Monicas assistent per tel och vet vad Monica saknar oss. Bad henne hälsa från oss alla på MK men att inte säga nått om insamlingen. Detta blir en riktig solskenshistoria (L)

@the_mama97mia

jag har tårat i ögonen, vad alla är fina - jag är så glad för er !

@boz1965

Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

...Tänkte bara att får man ny fin dator kan det ju vara trevligt med fräsch skärm mm om det man har kanske är av äldre modell. Men det där fixar ni säkert och kollar upp jättebra (Y)

Det hänger också en del på hur mycket pengar som kommer in... :)

@mistys

Skrivet av boz1965 den 15 mar 2010

[quote]Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)

Eftersom hon har dator innan (pajad) så räknar vi med att hon har skärm, t-bord och mus redan, men det kommer vi att kolla upp så att vi är säkra. :)[/quote]

:) Tänkte bara att får man ny fin dator kan det ju vara trevligt med fräsch skärm mm om det man har kanske är av äldre modell. Men det där fixar ni säkert och kollar upp jättebra (Y)

@kari58

Vill bara säga vilka underbara människor som finns, det känns så skönt att folk ställer upp för varann. Ursäkta jag är inte van med det. Min lycka var när jag hitta er, tack alla.O hoppas Monica47 är här snart.krammmmmmmmmmmmm

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr