Tråd:
Hjälp önskas till matklubbare som saknar sin chatt och internet

Inlägg

@ullac

Jag ställer självklart upp, 300:- från mej!

Ett mycket bra förslag Boz - blir det pengar över skall de gå till forskning av parkinson.

@boz1965

Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)

Eftersom hon har dator innan (pajad) så räknar vi med att hon har skärm, t-bord och mus redan, men det kommer vi att kolla upp så att vi är säkra. :)

@boz1965

Statusuppdatering:

mama97mia - 1000.-
flingsalt - 100.-
Marksten - 200.-
Sikaal - 100.-
Misty09 - 100.-
marilyn - 1000.-
boz1965 - c:a 250.- (fraktkostnaden) + arbete (montering och installation).
Kari58 - 100.-
jimboz - 100.-
mamago - 100.-
anette_m - 100.-
Lena_61 - 500.-
Anonym - 500.-

Totalt 3900.- (frakten från mig till monica oräknad)

@mistys

Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)

@marilyn

Ett jättebra förslag boz1965!!.

@lena_61

Skrivet av mama97mia den 15 mar 2010

Men... ni är härliga! GUd vad jag är glad för alla goa vänner här!!!!!!!!
nu ska vi se till att monica är tillbaka i cyberspace snart!

Jag har en anonym givare med 500 spänn också!!!!!!!
Nuiska vi snart ha monica47 med oss igen!!!!!!!!!!!!!

(Y)

@the_mama97mia

Men... ni är härliga! GUd vad jag är glad för alla goa vänner här!!!!!!!!
nu ska vi se till att monica är tillbaka i cyberspace snart!

Jag har en anonym givare med 500 spänn också!!!!!!!
Nuiska vi snart ha monica47 med oss igen!!!!!!!!!!!!!

@anette_m

Skrivet av boz1965 den 15 mar 2010

Blir det pengar över skulle vi ju kunna donera dem i monicas namn till parkinsonsforskning.

Åsikter, nån?

Ett bra förslag :)

@boz1965

Blir det pengar över skulle vi ju kunna donera dem i monicas namn till parkinsonsforskning (det var väl parkinson, Mia?).

Åsikter, nån?

@lena_61

500:- Om det behövs mer så hör av dig mia...(Y)

@anette_m

klart jag ställer upp 100kr från mig :)

@the_mama97mia

Gun-Mamago hälsar och bidrar med 100 kronor.

tack för det vännen!

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr