Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010
Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)
Eftersom hon har dator innan (pajad) så räknar vi med att hon har skärm, t-bord och mus redan, men det kommer vi att kolla upp så att vi är säkra. :)